» Termeni si conditii de utilizare

Contract de utilizare site web - Termeni si conditii de utilizare

 

Prezentul document, denumit în continuare Termeni și condiții de utilizare, reprezintă contractul de furnizare servicii între părți.

Părțile:

Prezentul document este încheiat între:

Dumneavoastră în calitate de BENEFICIAR (denumit în continuare "beneficiar, vanzator, cumparator, licitator, utilizator") și Saint Angel SRL, cu sediul în Nazna,județul Mureş,str.Violetelor nr.13C, România, înregistrat la Registrul Comerţului sub nr. J26/859/2007 cu codul unic de înregistrare 21700260, în calitate de FURNIZOR (numit în continuare “PRESTATOR”),având contul IBAN: RO75BRDE270SV26732092700-RON sau RO67BRDE270SV26732252700-EUR deschise la BRD Groupe Societe Generale.

 

Obiectul Contractului

 

Obiectul prezentului acord îl constituie permisiunea oferita beneficiarului in vederea postarii pe site-ul myloft.ro <<< modulul licitatii >>> a licitatiilor organizate de catre acesta si/sau, dupa caz, promovarea acestora pe retelele social media, in functie de optiunile selectate.

Asistenta oferita beneficiarului in vederea utilizarii platformei de licitatii se va face prin posta electronica (email) , ori de cate ori se impune suportul beneficiarului in vederea derularii normale a prezentului contract.

Pentru evitarea oricărui dubiu, toate drepturile de proprietate intelectuală asupra platformei aparțin prestatorului, beneficiarul urmand a primi doar dreptul la asistenta si dreptul la postarea licitatiilor pe site.

 

Modalitate de plată si incasari

 

Prestatorul va emite factura către beneficiar, pe baza căreia acesta achită contravaloarea optiunilor de postare si/sau promovare/sposorizare licitatie. Tarifele sunt stabilite în euro, insa valoarea facturii este calculată în lei, la cursul de schimb al BNR, din ziua emiterii acesteia.

Tarifele de postare (se aplica tuturor tipurilor de licitatii) si/sau tarifele de publicitate (se aplica doar licitatiilor premium) sunt afisate pe site-ul myloft.ro <<< modulul licitatii >>> si devin vizibile utilizatorului inainte de plasarea unei comenzi, respectiv redirectionarea catre platforma procesatorului de plati.Tariful de publicitate retinut de catre prestatoare pentru o licitatie premium este in cuantum de treizeci la suta din valoarea sumei achitate de catre utilizator in vederea promovarii licitatiei sale.

Plata efectuată valabil nu are caracter returnabil. Beneficiarul a luat la cunostinta si este de acord cu faptul ca preturile pot suporta modificari in viitor.

După o perioadă de neutilizare a contului beneficiarului mai mare de 100 de zile, prestatorul are dreptul să șteargă contul beneficiarului în mod definitiv, o dată cu toate datele care au fost stocate de catre acesta sau de terțe persoane in contul respectiv.

 

Utilizarea serviciului

 

Acordul între părți se încheie prin bifarea de către Beneficiar a tuturor casutelor “SUNT DE ACORD CU”, urmata de completarea formularului de creere cont utilizator si/sau a formularului de comandă, prin introducerea datelor solicitate de prestatoare. Achitarea contravalorii optiunilor selectate, se va face folosind plata prin card bancar de credit/debit.

Beneficiarul are întreaga responsabilitate cu privire la utilizarea platformei si postarile transmise catre prestator.

Beneficiarul nu va putea cere despăgubiri și nu va putea să tragă la răspundere prestatorul, în cazul unor eventuale pretenții apărute prin utilizarea platformei sau datorita pierderilor de orice fel a datelor introduse, indiferent de natura care a cauzat aceste pierderi.

Toate serviciile oferite de prestator, pot fi utilizate de catre beneficiar numai în scopuri legale si sincere.

Identificarea scopurilor nesincere, va avea rezultat blocarea contului de utilizator al beneficiarului, implicit blocarea accesului la datele introduse, fara nici o notificare in prealabil, chiar daca beneficiarului a achitat serviciile fata de prestator. Deblocarea ulterioara a contului de utilizator si accesul la datele introduse se va putea realiza doar cu acordul prestatorului si in conditiile stabilite de catre acesta.

Accesul la platforma de către persoane neautorizate sau fără a avea dreptul de a utiliza acest produs (fie acest drept nu a fost acordat sau a fost acordat și a expirat) se consideră acces fără drept la un sistem informatic și este pedepsit de legile penale în vigoare.

Prestatorul își rezervă dreptul de a notifica autoritățile competente în momentul în care semnaleaza indicii cu privire la un astfel de access fără drept.

 

Idei generale si termeni de inteles

 

Prestatorul nu este intermediar/comisionar al cumpararii-vanzarii sau expedierii porumbeilor prezentati in site spre a fi licitati. Stabilirea detaliilor de plata intre vanzatori-cumparatori, expedierea porumbeilor vanduti-cumparati prin intermediul platformei de licitatii revine strict in sarcina acestora.

Se retin urmatoarele aspecte:

a. datele de contact ale vanzatorilor-cumparatorilor vor fi afisate in contul de utilizator al acestora dupa finalizarea licitatiei sau vor fi transmise prin email

b. informatiile, pozele, pedigreele afisate in site apartin utilizatorilor, iar prestatorul nu isi asuma nici o raspundere pentru eventuale informatii false sau nesinceritatea utilizatorului fata de cele prezentate, fata de refuzul vanzatorului de a mai vinde sau a expedia porumbelul spre castigatorul licitatiei, fata de refuzul cumparatorului de a mai achita vanzatorului porumbelul castigat prin licitatie sau fata de alte specule/spete diverse aparute intre vanzator-cumparator/castigator

c. in vederea postarii unei licitatii in site sau a participarii la licitatiile postate pe platforma, beneficiarul isi va crea un cont de utilizator pe site-ul prestatorului

d. fiecare licitatie adaugata de catre utilizator va fi achitata de catre acesta in avans, urmand a fi verificata, validata si postata pe platforma prestatorului doar cand indeplineste cerintele minime acceptate (poze clare ale porumbeilor oferiti spre a fi licitati, pedigree lizibile, informatii corecte, etc.). Pozele pornografice, textele obscene sau alte tipuri de poze/texte cu caracter pornografic/ofensiv/jignitor transmise prestatoarei spre validare si care nu fac referire la obiectul contractului (postare/promovare licitatii porumbei), atrag dupa sine refuzul postarii pe site, blocarea contului de utilizator precum si imposibilitatea returnarii sumei achitate.

e. licitatiile validate, aprobate si postate pe platforma, nu mai pot suferi modificari decat cu acordul prestatorului

f. beneficiarul, vanzatorul, cumparatorul, castigatorul, licitatorul, confirma faptul ca intreprind o activitate legala, prin urmare, orice activitate suspecta, ilegala sau nonconforma politicilor prestatorului practicata de catre un utilizator, raportare dovedita fata de utilizatorul care nu si-a stabilit obligatiile in relatia vanzator-cumparator pentru porumbeii vanduti-cumparati-licitati, duce la blocarea imediata a contului fara nici o notificare in prealabil, respectiv la anularea pretului licitat de catre utilizatorul respectiv

g. preturile postate in licitatii sunt afisate in RON

h. pe pagina fiecarui porumbel postat spre vanzare, pot fi intalnite informatiile legate de pret pornire, pretul actual, pret final, vanzator, licitator, castigator, pozele porumbelului, descrierea, referintele, pedigreul etc.

i. plasarea ofertei de licitare pentru un porumbel se face de la butonul Plaseaza existind totodata si posibilitatea utilizatorului de a prestabili/plasa un pret maxim pe care doreste sa il liciteze, sistemul automat al platformei urmand a licita in numele si in lipsa lui pretul maxim introdus

j. platforma de licitatii afiseaza licitatiile postate si ofertele intorduse de catre utilizatori in timp real, cu toate acestea este recomandat a apasa butonul de refresh al browserului pentru a evita eventualele raspunsuri intarziate sau pierderea licitatiei

k. pasii de licitare pentru sumele introduse si plasate manual de catre utilizatori sunt:

100 la 300 RON – 10 RON/pas licitare

300 la 500 RON – 20 RON/pas licitare

500 la 1000 RON – 30 RON/pas licitare

1000 la 2000 RON – 50 RON/pas licitare

peste 2000 RON – 100 RON/pas licitare

l. pasii de licitare pentru sumele introduse la pretul maxim licitat automat in lipsa utilizatorului vor respecta conditiile prevazute la punctul k. Ofertele plasate prin sistemul de licitare automat a prestatoarei vor fi considerate valide inclusiv in situatia in care pasii de licitare nu mai pot fi respectati datorita circumstantelor neprevazute, create de utilizatorii care aloca involuntar unul fata de celalat sume mult prea apropiate intre ele a pretului maxim licitat automat (confidential fiecarui utilizator).

m. prelungirea fiecarei licitatii in parte devine posibila doar cand timpul de finalizare a acesteia scade sub 5 minute si doar in eventualitatea plasarii unei noi oferte de pret de catre un licitator. In aceast caz, timpul de finalizare a licitatiei se va mari cu 5 minute, ori de cate ori situatia o va impune.

n. castigatorul devine utilizatorul cu cea mai mare oferta plasata la momentul consumarii timpului alocat licitatiei

o. utilizatorii nu pot invinui sau trage la raspundere prestatorul sub nici o forma, in cazul nefunctionarii corespunzatoare a platformei de licitatii

p. entitatile juridice si columbodroamele, vor contacta prestatoarea in vederea stabilirii tarifelor practicate inaintea achitarii optiunilor de postare pe site (pentru acestia se va aplica un alt plan tarifar)

r. termeni de inteles:

*licitatii active reprezinta licitatiile nefinalizate si in curs de desfasurare, postate pe site-ul myloft.ro <<< modulul licitatii >>>

*licitatii finalizate reprezinta licitatiile finalizate si postate pe site-ul myloft.ro <<< modulul licitatii >>>

*licitatie premium reprezinta licitatia promovata de catre prestator dupa cum urmeaza:

  • postata si sponsorizata in pagina facebook myloft.ro pe intreaga perioada de desfasurare a licitatiei

  • postata fixata/evidentiata/mentionata in grupul facebook Presa Columbofila pe intreaga perioada de desfasurare a licitatiei (mentionarea se va face prin notificare transmisa cel putin odata, unui numar de peste 10000 de membri ai grupului)

  • fixata/evidentiata sus in pagina site-ului web myloft.ro <<< modulul licitatii >>> pe intreaga perioada de desfasurare a licitatiei, devenind predecesoare licitatiilor premium deja postate

  • postata in diverse grupuri facebook cu profil columbofil, cel putin odata pe perioada desfasurarii licitatiei

*pret actual reprezinta oferta maxima plasata de catre un utilizator sau de catre sistemul automat de licitare a prestatoarei

*pret pornire reprezinta pretul de la care porneste licitatia unui porumbel

*pret final reprezinta pretul de achizitie a porumbelului la momentul finalizarii licitatiei

*pret maxim licitat automat reprezinta suma introdusa si plasata de catre un utilizator in vederea licitarii automate, in numele si in lipsa lui (in cazul plasarii unei sume egale de catre doi licitatori si in lipsa altor oferte, prioritatea in castigul licitatiei se va acorda licitatorului care a plasat primul oferta pretului maxim)

*sistem de licitare automat reprezinta sistemul prestatoarei care liciteaza in numele si in lipsa utilizatorului, daca acesta a alocat si plasat un pret maxim licitat automat

*oferteaza acest porumbel reprezinta suma introdusa de catre un utilizator in vederea achizitiei unui porumbel

*castigator reprezinta numele sau porecla/nickname-ul utilizatorului care a achizitionat/castigat licitatia porumbelului

*vanzator reprezinta numele sau porecla/nickname-ul utilizatorului care vinde porumbelul

*licitator reprezinta numele sau porecla/nickname-ul utilizatorului care liciteaza porumbelul

*plaseaza reprezinta suma ofertata de catre utilizator pentru un porumbel

*finalizare licitatie reprezinta termenul peste care nu se va mai putea licitata, exceptand situatia in care licitatia se prelungeste

 

Modificarea acordului

 

Prevederile și clauzele convenite în prezentul contract au fost stabilite de comun acord între beneficiar și prestator, cu respectarea legii, conform dreptului libertății contractuale și reprezintă baza legală pentru toate serviciile oferite de care prestator.

Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica, a schimba sau a adăuga noi termeni și condiții prezentului act, dacă acestea vor fi necesare. Acceptul pentru utilizarea serviciilor, după publicarea acestor schimbări reprezintă acordul beneficiarului pentru modificarea prezentului document.

Acordul modificat între părți se încheie prin bifarea de către Beneficiar a căsuțelor “SUNT DE ACORD CU” la o plată nouă utilizarii serviciilor platformei de licitatii sau a altor optiuni selectate.

 

Încetarea serviciilor

 

Prestatorul poate înceta irevocabil furnizarea serviciului contractat prin prezentul acord, dacă beneficiarul nu a respectat prezentul acord sau dacă beneficiarul a furnizat informații false la înregistrare.

 

Responsabilitatea informațiilor din cont

 

Accesul de către beneficiar la contul lui de utilizator, se va face cu adresa de email cu care si-a înregistrat contul pe site-ul myloft.ro <<< modulul licitatii >>>.

Beneficiarul este responsabil pentru menţinerea securității contului și este răspunzător pentru toate activitățile ce se desfașoară în contul și din contul lui.

Beneficiarul este de acord să anunțe prestatorul în caz de acces neautorizat. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea pentru nicio pierdere sau pagubă care ține de beneficiar și de acces neautorizat în contul lui. Prestatorul nu este răspunzatoar, în niciun fel, pentru acțiunile sau omisiunile beneficiarului.

 

Forța Majoră

 

Forța majoră desemnează orice fel de împrejurare, imprevizibilă, insurmontabilă și în afara posibilității de control a Părții, care determină neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a oricărei obligații contractuale, cum ar fi, dar fără a se limita la: calamități naturale, întreruperi ale serviciului de Internet, atacuri informatice, războaie, rebeliuni, greve, restrictii si/sau alte decizii guvernamentale etc.

Forța majoră apără de răspundere Partea care o invocă, în condițiile notificării scrise in termen de 5 (cinci) zile de la apariția cazului de forță majoră. Pentru cazul Saint Angel SRL cazul de forță majoră invocat va putea fi anunțat pe site-ul myloft.ro în termen de maxim 2 zile de la terminarea cazului de forță majoră, fiind considerată indeplinită notificarea de mai sus.

 

Clauze finale

 

Utilizatorul a luat la cunostinta si este de acord cu faptul ca prestatoarea are dreptul de a sterge orice informatii existente in contul acestuia dupa un termen de noua zile de la introducerea lor, inclusiv de a sterge orice licitatie finalizata din site.

Acest document constituie un acord între prestator și beneficiar care permite utilizarea platformei precum si asistenta in vederea utilizarii acesteia fiind guvernat de catre legea română. Orice controversa sau pretenție ce decurge din sau în legătură cu prezentul document, aplicarea sau interpretarea acestuia sau din pricina unei pretinse încălcări, nerespectări sau denaturări în legatură cu oricare din prevederile acestuia care nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la prima notificare în scris cu privire la respectivele evenimente va fi soluționată în mod exclusiv și definitv de către un arbitru stabilit de comun acord.

În cazul în care părțile nu cad de acord asupra unui arbitru în termen de 60 de zile calendaristice de la prima notificare în scris, vor fi competente instanțele de drept comun de la sediul Saint Angel SRL. (judet Mures)

 

Anexa de contract privind confidentialitatea datelor cu caracter personal

Prevederi speciale

 

1. Conform prevederilor legislative impuse de Uniunea Europeana prin Regulamentul General pentru Protectia Datelor cu caracter personal nr. 679/2016, completate cu legilatia romana in vigoare, S.C. Saint Angel S.R.L. isi asuma prevederile legislative si se obliga sa administreze in conditii de siguranta si numai pentru scopurite declarate, datele cu caracter personal care sunt furnizate de dumnevoastra prin intermediul formularelor, e-mailurilor sau aplicatiilor noastre web.

2. În conformitate cu legislația în vigoare, prin Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 și Regulamentul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016, pentru executarea prezentului contract, S.C. Saint Angel S.R.L. va colecta și procesa urmatoarelor date personale cu caracter personal: Nume, prenume, e-mail, telefon, adresa postală.

3. Interesele legitime pentru Prelucrarea datelor cu caracter personal se bazeaza pe articolul 6 alineatul (1) litera f GDPR. Interesul legitim al S.C. Saint Angel S.R.L. este desfasurarea activitatii si executarea contractului de Termeni si conditii oferita beneficiarului in vederea utilizarii aplicatiei myloft.ro si acces web la platforma web.

4. Datele cu caracter personal colectate vor fi utilizate în scopurile Incheierea si executarea contract Termeni si conditii oferit beneficiarului in vederea postarii pe site a licitatiilor si procesarea datelor in vederea exercitarii corecte a contractului Termeni si conditii,transmitere prin email, telefon, curierat de informații despre derularea contractului, notificari sau rapoarte despre oferte identificate, intocmirea documentatiei fiscale necesare conform codului fiscal in vigoare si/sau procesarea plății, inscrierea datelor in documentele electronice interne de gestiune al clientilor si contractelor, arhivarea contractelor si documentelor contabile emise pentru executarea contractului

5. Durata păstrării datelor în bazele de date

Datele cu caracter personal mai sus menționate vor fi utilizate numai în scopurile menționate și vor fi mentinute în baza de date a Saint Angel S.R.L. pe o perioada de 12 luni sau până la notificarea in scris a aplicantului la adresa protectiadatelor@myloft.ro sau office@myloft.ro sau prin posta la adresa sediului societatii sat Nazna, com. Sincraiu de Mures, str. Violetelor nr. 13C, judet Mures, Romania, dupa care datele aplicantului care nu mai sunt necesare vor fi distruse si consemnat in jurnalul de distrugere date,

iar datele care necesita arhivarea vor fi arhivate.

6. Dezvăluiri

Prin exceptie de la cazurile expuse, S.C. Saint Angel S.R.L. nu va dezvalui nici un fel de informatie identificabila personal despre utilizatorii sai catre terte parti fara a primi mai intai consimtamantul expres al utilizatorilor in aceasta privinta.

In acelasi timp insa, S.C. Saint Angel S.R.L. poate dezvalui informatii cu caracter personal atunci cand legea prevede expres acest lucru sau cand acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor si intereselor S.C. Saint Angel S.R.L.

In concluzie, atunci cand accesati siteurile S.C. Saint Angel S.R.L. si sunteti rugat sa ne dezvaluiti informatii despre dumneavoastra, veti dezvalui aceste informatii doar siteurilor S.C. Saint Angel S.R.L., cu exceptia cazului cand serviciul sau informatia respectiva este oferita in parteneriat cu un alt site sau serviciu.

7. Transfer international

Datele dumneavoastră pot fi transferate în state precum state membre ale Uniunii Europene.

8. Drepturile persoanelor vizate

Cele mai importante prevederi consolidează drepturile persoanelor fizice, respectiv dreptul de acces la date (art.15), dreptul la rectificare (art.16), dreptul de a fi uitat (art.17), dreptul la restricţionarea prelucrării (art.18), dreptul la portabilitatea datelor (art.20), dreptul la opoziţie (art.21), dreptul de a nu face obiectul unei decizii automate (art.22), dreptul la despăgubiri (art.82), dreptul de a depune o plângere (art.77) în caz de încălcare a drepturilor persoanei vizate garantate de GDPR - Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă către S.C. Saint Angel S.R.L. la adresa din contract.

De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției pentru orice încălcare a drepturilor dumneavoastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

9. Acceptarea contractului

a. Prin completarea formularului de deschidere cont utilizator online si acceptarea contractului in format electronic (bifare casute SUNT DE ACORD CU ), Prestatorul confirma si este de acord ca serviciile sunt furnizate conform conditiilor prezentului Contract;

b. Contractul va intra in vigoare l a data cand a fost semnat de catre toate Partile, conform punctului 9.C).

c. Contractul va fi incheiat in format electronic prin bifarea casutelor "SUNT DE ACORD CU”, a formularului de creere cont de catre Beneficiar, disponibil pe paginile de internet ale Prestatorului. In cazul situatiei descrise in fraza anterioara, Contractul va fi incheiat imediat ce Prestatorul trimite mesajul (in format electronic) prin email sau o notificare in scris Beneficiarului, care sa contina informarea privind faptul ca a fost aprobata solicitarea de creere cont nou utilizator. Prestatorul poate refuza sa incheie Contractul din orice motiv si fara nici o obligatie sau sa faca specificatii in acest sens, ceea ce se va notifica Beneficiarul in maniera specificata in propozitia anterioara.

d. Beneficiarul va selecta pachetul de servicii dorit din formularul de comanda prin regasit dupa logarea in contul sau de utilizator.

e. Beneficiarul confirma ca are acces la platforma, a citit si convine sa isi asume raspunderea conform conditiilor prezentului Contract.

10. Prevederi generale

Utilizarea datelor cu caracter personal în alte scopuri decât cele descrise mai sus sau pentru comercializarea prin transferul de date către alți terți decât cei menționați este strict interzisă. Vă informăm că datele dumneavoastră de contact cu caracter personal vor fi preluate în baza noastră de date pentru executarea contractului Termeni si conditii. Modul în care avem grijă de datele personale pe care ni le-ați pus la dispoziție este parte din responsabilitatea noastră.

11. Ca urmare a aplicării, începând cu data de 25 mai 2018, a Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (în continuare ”GDPR”), am actualizat acordul de prelucrare a datelor personale în scop de marketing direct. Datele cu caracter personal vor fi colectate și prelucrate de către S.C. Saint Angel S.R.L. numai în scopurile declarate (executarea unui contract), confidențialitatea datelor dumneavoastră joacă un rol foarte important pentru noi.

12. Pentru protejarea informațiilor personale, S.C. Saint Angel S.R.L. utilizează tehnologii de encriptare pentru anumite tipuri de transmisii coordonate prin acest site. Chiar dacă oferim aceste tehnologii alături de alte măsuri de protecție a informațiilor confidențiale și asigurăm securitatea corespunzătoare, nu garantăm că informațiile transmise prin Internet sunt securizate, sau că aceste transmisii nu vor fi întârziate, întrerupte, interceptate sau nu vor prezenta erori, din motive care nu țin de S.C. Saint Angel S.R.L..

13. Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal (de exemplu: nume, prenume, e-mail, telefon, adresa postală, etc) în scop contractual. Una sau mai multe dintre datele menționate pot fi comunicate împuterniciților S.C. Saint Angel S.R.L. in scopurile mentionate mai sus conform legislației în vigoare.

14. Informațiile personale pot fi transferate în afara țării, inclusiv către țări ce nu oferă același nivel de protecție a informațiilor personale, pentru îndeplinirea scopurilor care au fost declarate sau pentru depozitarea datelor. S.C. Saint Angel S.R.L. se angajează să protejeze siguranța și confidențialitatea informațiilor personale la transferul acestora. În astfel de cazuri de transfer, vom asigura o protecție adecvată fie prin prevederi contractuale corespunzătoare, fie după cum se solicită prin lege.

15. S.C. Saint Angel S.R.L. poate dezvălui datele cu caracter personal angajaților proprii în conformitate cu atribuțiile specifice funcției lor și cu regulamentul intern și numai pentru scopul în care au fost comunicate, împuterniciților S.C. Saint Angel S.R.L.,

partenerilor comerciali ai S.C. Saint Angel S.R.L. (alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piața a produselor si serviciilor noastre, curieri, furnizori găzduire site), dar numai după asigurarea respectării de către aceștia a confidențialității acestora și legislației în vigoare. Excepție de la regula anterioară este în situația în care transferul / accesarea /vizualizarea datelor este solicitată de către organele abilitate în cazurile prevăzute de reglementările în vigoare la data producerii evenimentului.

16. S.C. Saint Angel S.R.L. a adoptat măsuri interne adecvate și rezonabile - tehnice și de securitate - împotriva accesului neautorizat, distrugerii sau pierderii accidentale a datelor.

17. S.C. Saint Angel S.R.L. nu poate fi responsabilă când pierderea datelor rezultă dintr-o cauză ce nu ține de noi și nici pentru acțiunile unor terți ce v-ar putea folosi datele în mod neautorizat sau ilegal.

18. Cele mai importante prevederi consolidează drepturile persoanelor fizice , respectiv dreptul de acces la date (art.15), dreptul la rectificare (art.16), dreptul de a fi uitat (art.17), dreptul la restricţionarea prelucrării (art.18), dreptul la portabilitatea datelor (art.20),

dreptul la opoziţie (art.21), dreptul de a nu face obiectul unei decizii automate (art.22), dreptul la despăgubiri (art.82), dreptul de a depune o plângere (art.77) în caz de încălcare a drepturilor persoanei vizate garantate de GDPR - Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă către S.C. Saint Angel S.R.L. la adresa de e-mail protectiadatelor@myloft.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției pentru orice încălcare a drepturilor dumneavoastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

19.De asemenea, GDPR-ul reglementează aspecte ce țin de securitatea și confidențialitatea datelor personale utilizate de către Cookie-urilor. În acest sens am pregătit și actualizat o pagină specială "Politica de utilizare cookie-uri" unde am explicat pe larg ce sunt Cookie-urile, la ce sunt utilizate, ce tip de date sunt colectate de către acestea și cum se pot șterge sau restricționa.

20. Dacă aveți mai multe întrebări legate de GDPR, protecția datelor personale, utilizarea Cookie-urilor sau alte întrebă ri de orice natură, ne puteți scrie la adresa de email protectiadatelor@myloft.ro și vă vom răspunde cu mare plăcere.

21. Vă rugăm să verificați la fiecare utilizare a site-ului nostru Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru a fi tot timpul informați în legătura cu aceasta.

22. La încheierea operațiunilor de prelucrare, datele înregistrate vor putea fi transferate, integral ori parțial, oricărei alte persoane juridice cu respectarea legislației speciale în vigoare, în condițiile în care acestea vor fi folosite în scopuri similare cu cele prevăzute în acest document.

23. Pentru înregistra rea eronată a datelor personale cauzată de softul de indexare a datelor S.C. Saint Angel S.R.L. nu își asumă nicio responsabilitate. Vă semnalăm faptul că niciun program de securizare a informațiilor nu este infailibil.

24. Acest document reprezintă o notificare oficială din partea S.C. Saint Angel S.R.L. realizată în baza obligațiilor legale ce ne revin.

25. S.C. Saint Angel S.R.L., are sediul in Str. Violetelor nr. 13C, Loc. Nazna, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J26/859/2007, identificata cu CIF 21700260, e-mail protectiadatelor@myloft.ro, telefon 0740 095 788.

26. Vă încurajăm să citiți documentația pusă la dispoziția dumneavoastră prin intermediul site-ului nost ru: Politica de Confidențialitate, Politica de Utilizare a Cookie-urilor cât și Termenii și Condițiile de Utilizare.

27. S.C. Saint Angel S.R.L. este un partener responsabil și foarte atent în ceea ce privește datele clienților săi adaptându-se la toate cerințele legislative pentru a putea oferi clienților săi experiențe excepționale alături de noi, într-un cadru adecvat și sigur.